Zanim się zapiszesz kilka wskazówek, dzięki którym zapisy przebiegną gładko.
Oto kilka istotnych informacji:
- Aby znaleźć studia w wykazie, najłatwiej wpisać w pole wyszukiwania (obok przycisku "FILTRUJ") słowo "metodyki", link do studiów wyświetli się pod spodem.
- Podczas rejestracji w systemie IRK należy zapamiętać hasło, ponieważ po przyjęciu na studia podyplomowe będzie ono bardzo potrzebne;
- W kwestiach związanych z fakturowaniem i płatnościami przez pracodawcę - piszcie na adres sekretarz studiów p. Alicji Trojanowskiej (alicja.trojanowska@pw.edu.pl);
- W systemie IRK musicie załadować tylko skan / zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych;
- Formularza i innych dokumentów nie zanosimy na Uczelnię (niezależnie od informacji wyświetlanych w serwisie rejestracyjnym).
- Osoby nie posiadające polskiego obywatelstwa proszone są o wcześniejszy kontakt z sekretarz studiów p. Alicją Trojanowską (alicja.trojanowska@pw.edu.pl).
W celu dokonania rejestracji na studia podyplomowe:
1. Zarejestruj się i załóż konto w uczelnianym systemie rekrutacyjnym IRK (wymaga potwierdzenia założenia konta linkiem wysłanym na wprowadzony adres e-mail):
Link do rejestracji w IRK.
2. Aby zapisać się na:
- edycję Jesień 2024 - LINK.
W razie potrzeby logujesz się do systemu IRK podając
identyfikator i hasło.
3. System wezwie do uzupełnienia danych:
W sekcji „
Moje konto”
Formularze osobowe lub
Podstawowe dane osobowe. Uzupełnij wszystkie zakładki: -
Dane osobowe; -
Adres i dane kontaktowe; -
Wykształcenie; -
w przypadku braku numeru PESEL - Dodatkowe dane osobowe. W zakładce
Wykształcenie:
- w podpunkcie wykształcenie średnie uzupełnij kraj, w którym ukończyłeś szkołę;
- w podpunkcie wykształcenie wyższe kliknij „Zapisz i dodaj dokument” - otworzy się strona, na której powinieneś uzupełnić wszystkie informacje dot. Twojego dyplomu ukończenia studiów. Kiedy to zrobisz, kliknij „Zapisz”. Pojawi się przycisk „Zapisz i dodaj plik”. Kliknij w niego i wgraj skan swojego dyplomu;
- nie uzupełniaj wyników egzaminów w podpunkcie wykształcenie wyższe.
4. Dalej najprościej jest wybrać:
Może to wymagać zalogowania się.
5. Teraz już prosto - należy wybrać
zielony przycisk "Zapisz się" i należy postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
6. Jeśli masz ochotę (tylko 2 kliki, a ułatwi nam to pracę) - wyślij mail z informacją, że wysłałeś właśnie zgłoszenie na adres: zapisy@zarzadzanie-projektami.org.pl (nie załączaj formularza zgłoszeniowego, gdyż zawiera Twoje dane osobowe!).
7. Jeśli za studia w częsci płaci pracodawca - skontaktuj się z sekretarz studiów
Alicją Trojanowską.
8. Po utworzeniu indywidualnego numeru rachunku zostaniesz poproszony mailem o wniesienie opłaty.